Reklamacje, gwarancje i zwroty

 

reklamacjeZasady zwrotu towaru:

 

  • zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.), konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 10 dni od dnia wydania towaru. Po tym terminie nie ma możliwości odstąpienia od umowy sprzedaży;

 

  • zwracany towar nie może nosić śladów użycia i powinien być odesłany w stanie, w którym trafił do Kupującego (towar musi być w oryginalnym opakowaniu - nie rozpakowany). Koszty przesyłki ponosi Kupujący. W przypadku stwierdzenia śladów użytkowania towaru, zwrot nie będzie przyjęty, a towar zostanie odesłany na koszt Kupującego;

 

  • zwrotowi nie podlegają towary, w której wybrana została opcja odbioru osobistego w siedzibie firmy. Ponieważ w takim przypadku do faktycznej sprzedaży i zawiązania umowy kupna/sprzedaży dochodzi w siedzibie firmy;

 

  • w przypadku gdy na towar była wystawiona faktura VAT zostaje wystawiona faktura korygująca. Oryginał i kopia zostają wysłane do klienta listem poleconym. Klient powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej, a po otrzymaniu jej, w ciągu 3 dni  dokonujemy zwrotu pieniędzy na konto klienta ( zwrotowi nie podlegają koszty wysyłki);

 

  • zwrotom nie podlega towar na specjalne zamówienie klienta i towar modyfikowany pod Klienta (cięty, skracany, formatowany, itp.).
 

 

Prosimy sprawdzić przesyłkę przy dostawie:

 

W przypadku dostarczenia towarów za pośrednictwem wyspecjalizowanego przewoźnika (kurier) nabywca stwierdzający powstanie szkody transportowej jest obowiązany wykonać akty staranności wymagane przepisami ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. - Prawo przewozowe (Dz. U. z 1995 r., Nr 119, poz. 575 z pózn. zm.) dla zachowania odpowiedzialności przewoźnika. Protokół reklamacyjny spisany w obecności kuriera, uprawnia do zgłaszania reklamacji, co do ilości lub uszkodzeń mechanicznych. Protokół ten należy przesłać na maila: ekronodom@gmail.com. Odpowiedni formularz posiada kurier.

 

W przypadku reklamacji towaru, prosimy o przesłanie na nasz adres: ekronodom@gmail.com następujących danych:

  • opis wady towaru;

 

  • zdjęcia przedstawiające wady towaru;

 

  • kopia faktury zakupu;

 

  • żądania kupującego.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl